You are currently viewing Wyżywienie w szkole- zmiany od 1 września

Wyżywienie w szkole- zmiany od 1 września

  • Post category:Aktualności

Od 01.09.2021 wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”

UWAGA! APLIKACJA DOTYCZY TYLKO SZKOŁY, PRZEDSZKOLE POZOSTAJE BEZ ZMIAN- jeśli ktoś z Państwa zasilił już konto przedszkolne, prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.

Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link: https://bit.ly/3j9L2av
Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej).
jak się zarejestrować: https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
Jak płacić i zamawiać posiłki:
https://bit.ly/2J7o0xz
Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni. Płatności online zostaną wkrótce uruchomione.
Zamówienie lub odwołanie posiłków można złożyć w aplikacji najpóźniej w dniu wydawania posiłków do godz. 8:00. Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.
Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.
Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep
    Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo
    jakie nadano przy pierwszym logowaniu
    W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta bok@zamowposilek.pl lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę “Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.
    Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”.

Pozdrawiamy
Zespół zamowposilek.pl